看了寻梦环游记真的很感动
家人永远是第一的
无论什么时候
我们要记得珍惜自己的家人

Remember me 歌词:
记起我吧
I feel you so close to me
我感到你如此靠近
I hope you still think of me
希望你还能想起
Even I know you found another love
尽管我知道你已经有了另一个爱人
You took away me chance to Be with you forever
永远剥夺了我与你厮守的可能
To be your love and stay together
成为你的爱并与你相守
You gave away the precious love
That we had to somebody else
你把我们曾经那珍贵的爱都给了别人
Oh baby I wanna tell you Remember me
哦,亲爱的我要告诉你,记住我
Remember everything we used to be
记住我们过往的点点滴滴
Can you feel me heart pounding pounding
你能感受到我心的跳动么
Will be forever Will you
那将成永恒,你会吗?
Remember you Remember me
记住你,还有我
I remember everything we used to be
我不会忘记过去的每一个瞬间
'Cos my blood is still pumping pumping
只要我的身体里还有血液在流淌
Will be forever Will you remember me
这便会永恒,你会记得我吗?
I need you, but it's OK
我需要你,但就这样也可以
I know that, I'll find my way
我知道,我可以找到自己的方式
I will begin to find another love
去开始一段新的恋情
水平有限,不知道你满不满意啊~

有时候我们会追求梦想
有时候会出走
执着于自己的想要
但是永远会记得家庭的温暖
会对家人的保护与爱

评论

© 极地世界 | Powered by LOFTER