Heartbreakfree - Ji Nilsson

Conker:

sweetest:

「冷门歌曲,不要错过哦」

电音节奏,清新空灵,悠扬的曲风,美!


歌词:

If I diden′t know better
如果我没有更明白
I say I love you
我说我爱你
But I always known better
但是我总是很明白
So I Lock my heart
所以我锁住了自己的心门
Baby don′t come closer
宝贝 别靠近
You know were doomed
你知道那是注定的

But we never be over
但是我们永远不会结束
If we don′t start
如果我们没有开始
Don′t start breaking my heart
不要开始伤我的心
Don′t don′t come closer
不要不要靠近
You want me now
你现在想要我
But tell me what happends, When You don't
告诉我当你不想时会发生什么
Oh I can′t stand the thought of us beeing over
噢 我不能忍受我们结束的想法
Cause tell me how will I ever get over you, I won't!
告诉我怎么抵制你,我不会!
Heart breakfree...
心破碎了
Lets be friends be friends forever
让我们永远做朋友做朋友
You and me
你和我
Lets be friends be friends forever
让我们永远做朋友做朋友
If I diden′t know better
如果我没能更明白
I let you touch me
我会让你抚摸我
But you can′t shut me out
但你无法拒我于门外
if I don′t let you in
如果我不让你进来
Baby don′t come closer
宝贝 别靠近
Why can′t you see
为什么你不明白
We will never be over
但是我们永远不会结束
If we don′t begin...
如果我们没有开始
Don′t start breaking my heart
不要开始伤我的心
Don′t dont come closer
不要不要靠近
You want me now
你现在想要我
but baby what happends when you don′t
但是宝贝 告诉我当你不想时会发生什么
Oh I can′t stand the thought of us beeing over
噢 我不能忍受我们结束的想法
Cause tell me how
告诉我怎么
will I ever get over you, I won't!'
怎么去抵制你,我不会!
Heartbreakfree
心破碎了
Lets be friends be friends forever
让我们永远做朋友做朋友
You and me
你和我
Lets be friends be friends forever
让我们永远做朋友做朋友
Make it last forever ever
就一直这样下去
Friendship never ends
友谊地久天长
Make it last forever ever
就一直这样下去
Friendship never ends
友谊地久天长
If I dident, diden′t know better
如果我不,我不明白
I′ll make us more then friends
我会让我们越过朋友
If I dident, diden′t know better
如果我不,我不明白
I make us more then friends
我会让我们越过朋友
You know I always known better... better...
你知道我一直都,一直都明白
Don′t start breaking my heart
不要开始伤我的心
Dont dont come closer
不要不要靠近
You want me now
你现在想要我
but baby what happends when you don′t
但是宝贝 告诉我当你不想时会发生什么
Oh I can′t stand the thought of us beeing over
噢 我不能忍受我们结束的想法
Cause tell me how
告诉我怎么
will I ever get over you, I wount!'
怎么去抵制你,我不会!
Heartbreakfree
心破碎了
Lets be friends be friends forever
让我们永远做朋友做朋友
You and me
你和我
Lets be friends be friends forever
让我们永远做朋友做朋友
Make it last forever ever
就一直这样下去
Friendship never ends
友谊地久天长


评论
热度(142)

© 极地世界 | Powered by LOFTER